«Συγγνώμη Ντίμιταρ!»

Category:


Δείτε την επιστολή οπαδού της ομάδας που ζητά συγγνώμη από τον παίκτη !
Κράξιμο, κριτική, και έντονη επιθυμία για αποχώρηση ήταν αυτά που αντιμετώπιζε ο Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ από τους οπαδούς της Γιουνάιτεντ. Όλα αυτά μέχρι το κυριακάτικο ντέρμπι, όπου ο Βούλγαρος έκανε πράγματα και... θαύματα!...

...Περίπου 31 εκατ. λίρες δαπάνησε η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ για να εντάξει στο δυναμικό της τον Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ από την Τότεναμ, και ύστερα από δύο χρόνια παρουσίας στο «Ολντ Τράφορντ» έχουν ακουστεί περισσότερα από... 31 εκατομμύρια αρνητικά σχόλια.
Ο Μπερμπάτοφ πέτυχε ένα απίστευτο χατ τρικ και κατάφερε μέσα σε ένα 24ωρο να γυρίσει... σχεδόν τούμπα τις αντιδράσεις των «κόκκινων». Μάλιστα, σε μια επιστολή του ένας οπαδός της Γιουνάιτεντ ζήτησε συγγνώμη από τον Βούλγαρο επιθετικό. 

«Αγαπητέ Ντίμιταρ, η επιθυμία μου είναι να ζητήσω συγγνώμη, αφού ήμουν ένας από τους μεγαλύτερους επικριτές σας. Είναι αλήθεια πως ποτέ δεν μας δείξατε τις πραγματικές σας δυνατότητες. Υπήρχαν διαστήματα που ήσασταν απελπιστικά αδύναμος. Αν εξαιρέσουμε κάποια αξιοπρεπή ματς, τον υπόλοιπο καιρό η απόδοσή σας κυμάνθηκε ανάμεσα σε μέτρια και απογοητευτικά επίπεδα.

Ο λόγος για τη συγγνώμη μου είναι πως πριν από λίγο καιρό είχα πει ποτέ πως δεν θα δείξετε ποτέ το πραγματικό σας πρόσωπο με την ομάδα μας. Ο ισχυρισμός μου έπεσε εντελώς έξω, αφού με τη Λίβερπουλ παίξατε εκπληκτικά. Συνέχισε δυνατά, καλό μου παιδί. Με πολλή αγάπη», ανέφερε μεταξύ άλλων η επιστολή που έστειλε ένας οπαδός της Γιουνάιτεντ που ουσιαστικά καλύπτει μεγάλη μερίδα οπαδών της.

Comments (0)

Δημοσίευση σχολίου