Τζιμπούρ: "Δεν ήθελα ΠΑΟ, μόνο Ολυμπιακό"!

Category:


Μια δήλωση που σίγουρα θα τον βάλει στις καρδιές των φιλάθλων του Ολυμπιακού έκανε ο Ραφίκ Τζιμπούρ στον ραδιοφωνικό σταθμό "NovaΣπορ FM". Ο Αλγερινός επιθετικός, ξεκαθάρισε πως τερμάτισε την συνεργασία του με τον μάνατζερ Γιάννη Λυπημένο, επειδή τον... προόριζε για την Παιανία...


...Από την πλευρά του όμως, ο 26χρονος άσος δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να φορέσει την πράσινη φανέλα και έτσι άλλαξε μάνατζερ. Και φτάσαμε στο σήμερα, όπου ο Τζιμπούρ συμφώνησε και θα συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό.

Συγκεκριμένα, ο πρώην επιθετικός της Ένωσης, αποκάλυψε πως ήταν έτοιμος να ταξιδέψει στην Γερμανία για να συζητήσει με κάποια ομάδα (Χόφενχαϊμ), όμως η καθοριστική παρέμβαση του Βαγγέλη Μαρινάκη, του άλλαξε τα πλάνα.

Ο μεγαλομέτοχος των Πειραιώτων έδειξε με τον τρόπο του πως θέλει και πιστεύει στον Ραφίκ Τζιμπούρ, όπως είπε και ο ίδιος σε δηλώσεις του και έτσι τον έπεισε να φορέσει τα "ερυθρόλευκα". Συγκεκριμένα, ο Αλγερινός μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον μεγαλομέτοχο του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη, τονίζοντας πως του έδειξε σεβασμό και κράτησε τον λόγο του, σε αντίθεση με τον Αδαμίδη.

Ο 27χρονος άσος, υπογράμμισε επίσης πως μίλησε με τον Ερνέστο Βαλβέρδε και έμεινε ικανοποιημένος από τα όσα του είπε, ενώ όπως δήλωσε είναι έτοιμος να αφοσιωθεί στη νέα του ομάδα και να ξεχάσει όσα πέρασε στην ΑΕΚ λόγω Αδαμίδη!

Αναλυτικά όσα είπε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6:

Για το χρονικό της μεταγραφής του στον Ολυμπιακό: "Μετά την ΑΕΚ, ήθελα να πάω στο εξωτερικό. Δεν μίλησα ούτε με τον Ολυμπιακό, ούτε με τον Παναθηναϊκό. Προτεραιότητά μου ήταν να πάω στο εξωτερικό, να γνωρίσω νέα μέρη. Πριν πάω στη Γερμανία με πήρε τηλέφωνο ο κ. Μαρινάκης και μου είπε ότι θέλει να μιλήσουμε.

Του είπα ότι θα πάω πρώτα στη Γερμανία, να συζητήσω με τους ανθρώπους μίας ομάδας. Στην συνάντησή μας, μου έδειξε μεγάλο σεβασμό ο κ. Μαρινάκης, που κράτησε το λόγο του και όταν επέστρεψα από το εξωτερικό, σε αντίθεση με τον κ. Αδαμίδη. Του είπα ότι όταν γυρίσω, θα εξετάσω την πρότασή του. Προτίμησα τον Ολυμπιακό λόγω της συμπεριφοράς του προέδρου, παρότι ο μάνατζέρ μου με έβαλε σε ένα παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό στο οποίο εγώ δεν ήθελα να συμμετάσχω.

Δεν με νοιάζουν τα χρήματα. Σήμερα μίλησα και με τον κ. Βαλβέρδε και με ικανοποίησαν αυτά που μου είπε. Πλέον είμαι στην καλύτερη ομάδα της Ελλάδας και ανοίγω μία νέα σελίδα στην καριέρα μου. Ο Ολυμπιακός και οι άνθρωποί του, μου έδειξαν σεβασμό και πίστεψαν στο ταλέντο μου. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για έναν ποδοσφαιριστή, που έχει οκτώ-εννέα χρόνια καριέρας μπροστά του".

Για τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ, Σταύρο Αδαμίδη: "Ο κ. Αδαμίδης δεν μπορούσε να μου δώσει αυτά που μου είχε υποσχεθεί! Προσπάθησε να καταστρέψει την καριέρα μου αυτός ο άνθρωπος! Και την εικόνα μου, ώστε να μην πάω, ούτε σε ομάδα της Ελλάδας, ούτε σε ομάδα του εξωτερικού! Έβγαζε προς τα έξω ότι είμαι κακός άνθρωπος για να εξυπηρετήσει αυτό τον σκοπό. Σε αντίθεση με τον κ. Μαρινάκη, που μου μίλησε όμορφα και έδειξε ότι αναγνωρίζει την αξία μου. Δεν ένιωθα καλά στην ΑΕΚ λόγω του Αδαμίδη".

Για τους λόγους που έλαβε τέλος η συνεργασία του με τον μάνατζερ, Γιάννη Λυπημένο: "Τα χρήματα μπορούν να αλλάξουν τον άνθρωπο, αλλά όχι εμένα. Ο πρώην μάνατζέρ μου ήθελε να πάω στον Παναθηναϊκό και με πίεζε για αυτό! Ο κ. Λυπημένος ήξερε ότι αν παρέμενα στην ΑΕΚ, θα δυσκολευόταν η ομάδα να με πληρώσει. Δεν μου είχε φέρει άλλη πρόταση".

Comments (0)

Δημοσίευση σχολίου