Υποχρεωτική η στράτευση μετά το πρώτο πτυχίο

Category:

Κατηγορηματικά απέρριψε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Πάνος Μπεγλίτης το ενδεχόμενο να καθιερωθεί η υποχρεωτική στράτευση των Ελλήνων στα 19, δηλαδή αμέσως μετά το λύκειο.

Προαναγγέλλοντας τις αλλαγές στο μέτωπο της θητείας, ο κ. Μπεγλίτης αποκάλυψε ότι «μετά το πρώτο πτυχίο θα πρέπει να πηγαίνουν τα παιδιά να εκπληρώσουν την στρατιωτική τους θητεία». 


Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Vima FM, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας υπογράμμισε ότι το καθεστώς των αναβολών από την στράτευση θα αλλάξει. «Και πρέπει να αλλάξει ριζικά για να αποκατασταθεί ένα καθεστώς ισότητας και κοινωνικής δικαιοσύνης» υποστήριξε ο κ. Μπεγλίτης εξηγώντας ότι «με διάφορα προσχήματα, πάρα πολλοί, παίρνουν τις αναβολές και τελικά χάνονται κάπου ανάμεσα σε μεταπτυχιακά, διδακτορικά, στο εξωτερικό ή στην Ελλάδα. Έχουμε μεγάλη αιμορραγία. Τα ποσοστά πρέπει να μας κινητοποιήσουν. Και εγώ επειδή δεν κρύβω τα λόγια μου, έχω κινητοποιηθεί, έχω ζητήσει εισηγήσεις και μελέτες, τις έχω όλες στο γραφείο και τις μελετώ έτσι ώστε να ληφθούν οι πιο κατάλληλες και οι πιο αποτελεσματικές αποφάσεις».

Η πολιτική ηγεσία του Πενταγώνου αποφασίζει να αυστηροποιήσει τα κριτήρια για τις αναβολές, είτε λόγω σπουδών, είτε λόγω υγείας.

Όπως είπε ο υπουργός Άμυνας, «πρώτα θα γίνει η ανασυγκρότηση της δομής δυνάμεων, των συγχωνεύσεων» και στη συνέχεια θα εξεταστεί το ενδεχόμενο αύξησης του χρόνου της στρατιωτικής θητείας.

«Εγώ δεν έχω πει ότι επίκειται η αύξηση της στρατιωτικής θητείας. Ούτε έχω λάβει σχετικές αποφάσεις, ούτε πρόκειται να ληφθούν σχετικές αποφάσεις τέτοιου είδους» επισήμανε ο κ. Μπεγλίτης. Ο υπουργός Άμυνας διευκρίνισε ότι η αύξηση της θητείας μελετάται «υπό την βασική προϋπόθεση ότι η ανασυγκρότηση και ο εκσυγχρονισμός στις Ένοπλες Δυνάμεις δεν έχει τα αποτελέσματα τα οποία προσδοκούμε. Τι εννοώ;  Δηλαδή μέσα από τις συγχωνεύσεις, μέσα από τις καταργήσεις στρατιωτικών σχηματισμών, μέσα από την διαμόρφωση νέων επιπέδων διοίκησης, εάν δεν έχουμε το προσδοκώμενο αποτέλεσμα, βεβαίως, μπορούμε τότε να συζητήσουμε την αύξηση της θητείας».


http://www.protothema.gr

Comments (0)

Δημοσίευση σχολίου