Λοιπόν, άκου μαλάκα Γερμανέ…

Category:

Λοιπόν, άκου μαλάκα Γερμανέ. Προσπαθείς πολύ σκληρά δύο σχεδόν χρόνια να με κάνεις σαν τα μούτρα σου. Να αγοράζω καρπούζι και πεπόνι με τη φέτα και όχι ολόκληρο, λες και είμαι κανένας τσόγλανος που η χώρα του δεν βγάζει τέτοια προϊόντα, αλλά υποχρεωτικά τα εισάγει. Να παραγγέλνω μία σαλάτα με …τέσσερα πηρούνια και εμφιαλωμένο μεταλλικό νερό για μεσημεριανό, λες και η χώρα μου δεν έχει άπειρους μπαξέδες για να φάμε ντομάτες και αγγούρια μέχρι να σκάσουμε όλοι μας. Να κρύβομαι πίσω από τη σοβαροφάνεια του τίποτε, κλειδωμένος στο σπίτι μου από το μεσημέρι μέχρι την άλλη ημέρα το πρωΐ, όταν θα ξαναβγώ σαν το μουλάρι για να πάω στη δουλειά μου. Στο μεταξύ θα περιμένω τις 15 ημέρες διακοπές σε κάποια χώρα, που αφού μου βάλουν το all inclusive βραχιολάκι θα πίνω μπύρα μέχρι να μεθάω κάθε ημέρα και να ξεβρακώνομαι κατουρώντας στην πισίνα, ενώ εγώ μαλάκα Γερμανέ μπορώ να απολαμβάνω τον ήλιο και τη θάλασσα μου 365 ημέρες το χρόνο, χωρίς να γίνομαι κομπλεξικός. Στο μεταξύ θα πρέπει να αλλάξω τη γλώσσα μου και από το μελωδικό «σ´αγαπώ» να λέω ich liebe dich, σαν να δίνω παράγγελμα στο εκτελεστικό απόσπασμα. Σε πειράζει μαλάκα Γερμανέ που είμαστε τέσσερις και παραγγέλνουμε για έξι και κουνάς αποδοκιμαστικά το κεφάλι σου. Τί θέλεις; Στο DNA μας έγραψες την πείνα από την Κατοχή, όταν ο μπαμπάς μου, μαλάκα Γερμανέ, έτρωγε ψωμί καλαμποκίσιο, κόβοντας και ένα μικρότερο κομμάτι ψωμιού που βάφτιζε τυρί και αυτό όταν υπήρχε ψωμί και δεν πήγαιναν θεονήστικοι για ύπνο. Και εσύ θέλεις να με πείσεις ότι ο πατέρας σου ή ο παππούς σου δεν ήξερε τίποτε για τον Χίτλερ και απλά ακολούθησε τους υπόλοιπους που ήθελαν να δουν τα αρχαία στην Ελλάδα και να πάρουν φεύγοντας και αρκετά μαζί τους, μαζί με το χρυσό από την Τράπεζα της Ελλάδας. Γελοίε, που δεν πληρώνεις με τον τσαμπουκά του νταβατζή τις αποζημιώσεις που χρωστάς για την καταστροφή που έσπειρες σε μία Χώρα που δεν σου χρωστούσε τίποτε. Και μετά, με μεροκάματα – ψίχουλα ήρθαν οι δικοί μας άνθρωποι μαλάκα Γερμανέ για να δουλέψουν στα εργοστάσια σου, γιατί εσύ πίσω είχες αφήσει ερείπια.
Μέχρι τώρα λέγαμε ότι ο λαός της Γερμανίας δεν μας φταίει σε τίποτα και ότι για όλα ευθύνονται οι επίσης γελοίοι μικρόνοοι Γερμανοί πολιτικοί. Ε, λοιπόν όχι. Φταίει και ο λαός της Γερμανίας για όλη αυτή την κατάσταση. Τόσο καιρό δεν μας λένε ότι φταίμε εμείς που εκλέγαμε άχρηστους πολιτικούς; Τώρα ήρθε η ώρα να φταίνε και αυτοί για τις επιλογές των πολιτικών τους, στο μέτρο που τις επιδοκιμάζουν, ζητώντας την κεφαλή της Ελλάδας και των Ελλήνων «επί πίνακι».

Comments (0)

Δημοσίευση σχολίου