|
Posted on
Τετάρτη, Ιουνίου 02, 2010
Category:
Την είσοδο του υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης έχουν αποκλείσει νοσηλευτές, μέλη της Ένωσης Νοσηλευτών Ελλάδος.
Διαμαρτύρονται για την πρόθεση του υπουργείου να αναβληθούν για οκτώ μήνες οι εκλογές για την ανάδειξη των νέων διοικητικών της οργάνων.
Comments (0)
Δημοσίευση σχολίου