Ακινητοποιημένο το ένα πέμπτο των αυτοκινήτων της αστυνομίας του νομού Ιωαννίνων καθώς δεν έχουν τοποθετηθεί ανταλλακτικά εξαιτίας έλλειψης χρημάτων.
Αυτό κατήγγειλε στο ΣΚΑΪ, ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Γιώργος Παπατσίμπας.
Σημείωσε ότι σύμφωνα με εντολή τα αυτοκίνητα κινούνται με ευθύνη των ίδιων των αστυνομικών.
.jpg)









Comments (0)
Δημοσίευση σχολίου